Fællesskab

Kreativitet og aktivitet er vigtig for alle

På Thise Friskole lægger vi stor vægt på kreativitet og aktivitet. Kreativitet og det at være aktiv skal gå hånd i hånd gennem børnenes skolegang.

I indskolingen og på mellemtrinnet udfordres og udvikles vores børn til at være kreative og aktive gennem den tilrettelagte undervisning, den frie leg, værkstedsfag, fire timers idrætsundervisning, svømmeundervisning m.m.
I overbygningen udfordres og udvikles vores unge til at være kreative og aktive gennem den tilrettelagte undervisning, fire ugentlige idrætstimer, musical, valgfag, projektopgaver, praktikker m.m.

Efter skoletid kan være børne deltage i et væld af fritidsaktivitet gennem den lokale idrætsforening M88.

Grundlæggende handler det om at skab rammerne for at vores børn kan tilegne sig kompetencer og færdigheder, som gør at mødet med den omliggende verden bliver mere tilgængelig og giver børnene lyst til at lære mere.